perjantai 20. syyskuuta 2013

Moikka!

Voi että, taas on viikonloppu! Järkyttävää vauhtia ollut heti koulun alettua. Ei se toisaalta haittaa, kaikki on ollut ihan huippua. Keskiviikkonakin oli fuksisuunnistus ja me osallistuttiin haalareissamme jatkoille. Tanssittiin tosi paljon ja pidettiin hauskaa. Toisaalta näin jälkeenpäin tuntuu, että ne mun muuvit näytti kuta kuinkin tältä... eipä tuo mitään, meillä oli niin hauskaa! On niin ihanaa nähdä omia luokkakavereita, kun miltei kaikki pyörii eri sivuaineissa, eikä meillä oo yhteisiä kursseja kuin kaks tällä hetkellä.

 photo mirkku_zps8de67e00.jpg

 photo ihania_zpsf3144087.jpg

Ihania kaiffareita ovat ♥

Oon aina pitäny itteäni semmoisena suunnittelijaihmisenä, että kaikki menot on suunniteltava hyvissä ajoin. Jotenkin oon onnistunut tällä viikolla elämään hetkessä ja saamaan aikaan enemmän kuin olin alun alkujaan ajatellut: oon ottanut ylimääräisiä työtunteja, puurtanut kuviksen kanssa koululla parhaimmillaan vielä kuuden jälkeen ja viimeistellyt sen aiemmin aloitetun kaulahuivinkin.

Tämmöstä sen elämän pitääki olla. Mutta tähän aikaan mun pitäis olla nukkumassa... Toivottavasti uni tulis pian. Yötä kaikille!

P.S. se vastaus siihen kuva-arvoitukseen on: tarttuva tauti!

Ei kommentteja: