perjantai 30. elokuuta 2013

Päivä, jona en eksynytkään

Huh, tulin viime yönä klo 00:10 kotiovesta sisään ja Kaarlen ovista kuljin suunnilleen 20 minuuttia myöhemmin haalaribileisiin. Melkoinen kotiinpaluu, sanoisko! Tänään vastassa olivatkin sitten uskomaton määrä postia, lukujärjestysten kokoamista ja muita velvollisuuksia. Olisin niin mieluusti ollut vielä lomalla... Noh, eiköhän tähän totuta.

Fiilistelen vielä Turkua, koska se oli kerrassaan ihana. Koko viikko oli aivan mahtava ja tapahtumantäyteinen: vierailuja Raumalle ja Helsinkiin, messut, sosiologien fuksisauna, Caribia-kylpylä ja shoppailua.

 photo turkuuuuu_zps8a04f9bd.jpg

Tuona päivänä Jake oli töissä kolmeen saakka, joten minä viihdytin itseäni menemällä keskustaan ensimmäistä kertaa yksin. Olin melkein jännäkakat housussa, sillä mulla on maailman surkein suuntavaisto ja pelkäsin eksyväni. Pyh ja pah, minä sukkuloin siellä melkein kuin aito turkulainen! 

 photo turkupaita_zps190ce0b0.jpg
Ostin Hennesiltä tämän neuleen, hintaa olli vain 19,95 €. Just tällaisesta olin haaveillut jo kauan! Löysin myös paljon muuta mukavaa Indiskan aleista.

 photo turkuuu_zps2a5d9577.jpg

Kiertelin kauppoja muutaman tunnin, lounastin ja istuin kirjastossa lukemassa Veckorevynin uusinta numeroa. Lopulta kirkonkellot löi kolme ja murunen pääsi noutamaan minun kanssani ruokaa Wikkeltä. Samana päivänä mentiin myös kylpylään rentoutumaan (lue: villeilemään kuin pahimmat kakarat). Tuli muuten uni äkkiä tuona iltana.

Kääk, taas pitäis mennä töihin. Illalla mitä luultavimmin yhden läksiäispippalot. Ja sitten töitä ja sitten Keminmaa ja sitten - yliopisto. Ei kai sitä enempää voi vältellä, tällä viikolla se oikeasti on jo alkanu... :D

2 kommenttia:

ia kirjoitti...

Heii tuo valkoinen neule on superkiva! :) Ps. rakastan sun kiharoita <3___<3

Sanna kirjoitti...

Hihii, kiitos! :)