torstai 22. elokuuta 2013

Ain't nobody got time for that...

...totesin lukiessani sähköpostia, jota olin odottanut jo kuukauden päivät: kuviksen sivuaineen info pidetäänkin 27.8. klo 12:30 korkeassa kuvisluokassa. Juuh, menin jo viime viikolla ostamaan junaliput Turkuun ja takaisin, joten tuohon aikaan olen jossain ihan muualla kuin Oulun yliopistolla!

Milla oli täällä pari yötä ja me tyttöiltiin kovasti: shoppailtiin, syötiin sushia ja treenattiin salilla ittemme kipeeks. Niin ja tehtiin me pari haastevideota, odotan innolla lopputulosta! Mitähän niistä pätkistä saa koottua, huhhuh...

Olin tänään töissä hirveän energinen, joten iltavuoro meni ohi hyvin ripeästi. Olin niin levännyt ja virkistynyt ystäväni seurasta. Ehkä takaraivossa paukutti ajatukset a) ja b), joista a) edustaa 20 h/vko työsopparin loppua ja b) matkaa Turkuun murun kainaloon. Matka starttaa huomenna heti työvuoron jälkeen, jihuu!!!! Tiedossa olisi ainakin anoppilassa käyntiä, kirppareita, kylpylää sekä mahdollisesti brunssia ja messuja. Jos vaikka Johannakin lähtis mun kanssa kahvitteleen keskustaan... jepjep, hyvät on suunnitelmat!

Nyt pitäis malttaa mennä nukkumaan, sillä huomenna pitää herätä aikaisin, jotta ehdin ajoissa töihin kaikkine kimpsuineni ja kampsuineni. Kompsutkin on pakattuna, joten tehtävä on haastava. Nukkumaan siis!

kuva: we♥it

P.S. Mulla on tuuletin. Arvatkaa, kuka nukkuu ens yön hyvin?

2 kommenttia:

Mirva kirjoitti...

No häh miten voi nyt vasta ilmottaa että btw maanantaina alotetaan?? :-D

Sanna kirjoitti...

WebOodissaki lukee kuviksen sivuaineen kohdalla "1.9.2013-31.5.2014". Minua ei huijata, minä meen Turkuun! :DD