perjantai 21. joulukuuta 2012

Maailma jatkuu ja Sannan randomjoulufaktoja

Täytyy myöntää, että kyllä mää vähän sitä maailmanloppua pelkäsin. Aamulla herätessäni huomasin päivän olevan aivan samanlainen kuin muutama edeltäjänsä ja menin töihin normifiiliksillä. Tuntui, et koko Suomi ois ollu meidän kaupassa! Noh, ainaki se yhdeksän tuntia meni nopeasti kun oli tekemistä.

Huomenna voi sanoa, että joulu on ylihuomenna. Mitä, vasta siihen oli yli viikko aikaa?? Vois vähän fiilistellä joulua vielä vähän lisää, sillä se ei peruunnu tänäkään vuonna. Tässä siis faktoja minun ja joulun suhteesta:


- Selvitin totuuden joulupukista ja meidän perheessä tehtävää suorittavan tyypin henkilön hienolla deduktiivisella päättelyketjulla ja olin riemuissani ratkaistessani niin hienon mysteerin. En ollu lainkaan pettynyt, ainoastaan innoissani niin hienosta jekusta :D

- Työasuuni kuuluu tonttulakki.



Photobucket

- Joulukinkun kanssa on oltava Valkosipuli-Matin valkosipulimajoneesia. Äiti oli löytäny Matin tänään kaupoilta ja ostanu heti kaks purkkia. Arvatkaa, heitettiinkö minä ja Minna ylävitoset kun kuultiin asiasta!

- En tuntenut ennen joululaulua On hanget korkeat nietokset muuten kuin nimeltä. Nyt osaan soittaa kappaleen hienosti pianolla :) Lempparijoululauluksi mainittakoon Finntrion Tonttu:


- Oon ostanu tänä vuonna jo aika monta lahjaa ittelleni. Mainitaan niistä suklaa, yöpaita ja neljä leffalippua....

Photobucket
Olin vissiin viime jouluna intsinä paketeista...


Ai niin, seuraavaksi tulee se hiuspostaus, nyt on tarpeeks kuviaki! :D

Ei kommentteja: