maanantai 10. joulukuuta 2012

Haasteen osa mikälie ja seasonal fiilistelyt

Jaa, hienosti lähti kyllä käyntiin tää haaste. Heh. En kauheesti edes katellu koneeseen päin viimeisten kymmenen päivän aikana, oli muuten niin mukavaa. Tervettä hommaa semmonen taukoilu!

Jatkakaamme kuitenkin urheasti eteenpäin:

Day 07: A picture of your most treasured item

Photobucket

Siinä on mun joululahja. Jake toi sen tänne ihan piruuttaan, että joudun katteleen sitä päivittäin ja kieltämään itteäni avaamasta tuota. How nice of you, darling. ♥ Odotellaan vielä hetki. Mainittakoon kuitenkin, että oon aika tarkkaan hypistelly tuota ja mulla on villi veikkaus et mitä siellä on! ;D

Olin tosiaan viime viikolla Turussa ja oli ihanaa. Hassua ajatella et olin eilen vielä puolen päivän aikaan Turun taidemuseossa huokailemassa Gallen-Kallelan töitä käsi kädessä hiljaa tallustellen.

Photobucket
Kattokaa miten hienoja lumihiutaleita me tehtiin murun ikkunaan!

Enää torstaihin saakka koulua. Arvatkaa, jaksaako innostaa enää? No ei! Oon jo aivan joulupöpinä: kuuntelen ja laulan joululauluja aika jatkuvasti, söin ekan jouluaterian jo perjantaina (ja oli muuten helekatin hyvvää, suosittelen Wähä-Tallbota Raumalla!) ja kirjoitin tossa aamulla joulukortit. JouujoulujoulujouluJOULU!!! Tule jo!!

Ei kommentteja: