tiistai 3. heinäkuuta 2012

Yksi unohtunut syntymäpäivä

... nimittäin mun blogin 2 vee syndet! >:ooooo


Kuva mun tämänhetkisestä lemppariblogista..... >:)

LOL oon kirjoittanut tätä blogia jo muka kaksi vuotta. Luulin, et syndet ois joskus heinäkuussa, mutta näin ei ilmeisesti ole: loki näyttää alkaneen 18. kesäkuuta vuonna 2010.

Kirjoitin ennen siksi, kun menin Englantiin. Nyt en enää tiedä et miks kirjoitan. Ehkä siks, kun se on jäänyt tavaksi. Mulla ei oo mitään hajua, mitä varten tämä ajatuslaari ihan todella on. Tai että mihin se on menossa. En halua tästä mitään kuumaasuosittuahypetettyäseurattua blogia, on kiva kun ees teitä muutamia kiinnostaa (tai sitte ei, haha :D).

Niin kiitos teille. Pus ♥


3 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Hyvää myöhästynyttä synttäripäivää sun blogille! :)

Mä ainakin tykkään lukea sun blogia juurikin sen takia, että tää on aito. Tosi moni kirjottaa blogia vaan sen takia, että sais mahdollisimman paljon lukijoita ja olis "suosittu".

Niin ja toki sun juttuja on kiva lukea :) Oon seurannut tätä lähes alusta asti!

Sanna kirjoitti...

Lihaviihde: Kiitos hirmusti, muistan kyllä sut tuolta lukijalistalta tosiaan alusta saakka! ♥

Anonyymi kirjoitti...

onnea myöhässä blogillesi :> oon seuraillu pitemmänki aikaa tätä.

t. se anonyymi