torstai 22. joulukuuta 2011

Hakusanojen helmiä

Milla laittoi mulle joskus tekstarin, jossa kertoi katselleensa blogina tilastoista omia hakusanojaan, joista löytyi muun muassa seuraavat:

"sanna märkä paita"
"sanna märkänä"

En tiiä, mitä olette etsineet. Huhhuh. :D

Itsekin oon niitä aina joskus seuraillut ja kerännyt luonnokseen, tässä helmiä:

"kemin hullu" (4 hakua!!)
"tanssit ko kameli"
"kahvia ja pullaa coffee and cake
"hölömö"
"hei äiti mä en oo syöny mun lääkkeitä"


Kävin myös tänä aamuna katsomassa ja jopa kaksi ihmistä on löytänyt tänne hakusanalla "mon petit cheri". Aw.



Mulla ei oo joulufiilistä, mutta ei haittaa. Koska packages and bows ei meinaa nyt mitään, vaan ihmiset.

1 kommentti:

Mmilya kirjoitti...

sulla on hieno blogi! :) Jään kyllä seurailemaan tätä ! :) Sinäkin voisit vierailla minun bloginalussani, kommentoida sitä ja ehkäpä jopa liittyä jäseneksi/ lukijaksi! :)
Rauhaisaa joulun odotusta! (:

tv. Mmilya http://mmilya.blogspot.com