tiistai 11. lokakuuta 2011

Shoo!

Kävin lauantaina vähän törsään luokkakaverin kans. Käytiin kyynärpäätunkeilemassa ensin Stockalla, sitten pujahdettiin Kenkämeklarille. Löysin talvikengät, joissa yhdistyy käytännöllisyys ja kauneus:

Photobucket
Winter boots by Strange, ~ 75 €, Kenkämeklari

Mä oon painellut viime talvet menemään lähinnä Converseilla, nyt tuli muutos. Nyt tuli heti kerralla korkoa vähän plus karvavuori saappaan varren suusta varpaisiin saakka. Eipähän palele kun pakkanen iskee!

Vielä tarvisin talvitakin (musta parka, mä löydän sut tänä vuonna!!), eli Sanna törsää, törsää ja törsää... :3

Juonipaljastus: Huomenna saatte tietää, mitä oon tehny tänään.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Söpsykät noi kengät :)

talveen on hyvä varustautua ajoissa ;DD se tulee nimittäin yllättäen ja pyytämättä !!

Sanna kirjoitti...

Niinpä, juurikin siksi. Lisäksi nämä oli viimeiset tätä kokoa, eli eipä olis parempaan saumaan voinut ostaa näitä! Voisin esitellä kohta mun uuden talvitakinkin, jonka ostin ihan vasta... (;