torstai 13. lokakuuta 2011

11102011

Lupasin toissapäivänä, että olisin eilen kertonut teille mun tiistain tohinoista. Noh, siihen tuli pari muuttujaa, nimittäin kahdeksan tunnin koulupäivän ja teatteriharkkojen jälkeen tie vei Kaarleen. Keskiviikkoisin juhliminen on yks parhaimmista asioista mitä tiedän: saa viettää perjantaita kaks kertaa viikossa!

Asiaan: lukija oli pyytänyt "bloggaajan päivä" -postausta, tässä se tulee.

8.00
Photobucket

8.18
Photobucket

8.40
Photobucket

Paparazzi oli ängetä mun huoneeseen, kun olin menossa vaihtaan vaatteita. Saatana.
Photobucket

10.05
Photobucket

12.30
Photobucket

4/8 + 4/8 = Elton John ja 1 + 1 = Ozzy Osbourne?
Photobucket

14.00
Photobucket

14.20
Photobucket

16.32
Photobucket

17.21
Photobucket

20.17
Photobucket

21.55
Photobucket

23.32
Photobucket


8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hii, ihana! :)

Sanna kirjoitti...

kiitos :>

Anne kirjoitti...

Vähänkö oot söpö tossa tokavikassa kuvassa :D

No mut oli mulla oikeesti asiaakin! Voisitko kertoa tälleen huiman MONEN viikon opiskelun jälkeen, tuntuuko susta siltä että oot oikealla alalla? Mitkä sun motiivit oli kun hait opettajakoulutukseen? Pitääkö osata soittaa pianoa (tai nokkahuilua :D))? Luokanopettajan ammatti on nimittäin ollut ehkä kaikista pisimpään jossain takaraivossa kummittelemassa kun oon miettiny mikä musta tulis isona, ja sitten tässä päivänä eräänä töistä kotiin ajellessa mietin miten paskaa on kun tuntuu siltä ettei mun työpanosta oikeesti tarvita. Ja miten kivaa olis tehä jotain työtä jonka tulokset näkee ja jolla oikeesti on tarkotus.

En vaan tiiä, että oonko liian ujo opettajaks - sitäpaitsi mä en osaa jakokulmaa! :D

Milla kirjoitti...

Avan ihana postaus! Tännösiä lisää <3

Sanna kirjoitti...

Anne: Mä voin tehdä aiheesta vähän tarkemman postauksen jos haluat mulla mahdollisimman kattavan vastauksen. Alkaa aiheet muutenkin loppumaan niin voisin jakaa tietoa mun koulutuksesta laajemminkin kuin yhden hikisen kommentin verran! :)

Milla: Okei hani <3 Teeppä sinä samanlainen!!

Anonyymi kirjoitti...

mahti postaus :)
kantsiiks meijän lukijoiden laittaa lisääki ideoita postauksien suhteen sit aina ku mieleen tulee ? :)

Anonyymi kirjoitti...

Omistat aivan ihanat hiukset!! Joten haluaisin kysyä, että onko luonnonkiharat vai oletko ottanut permanentin tms.? Nimimerkillä kade:>

Sanna kirjoitti...

Anonyymi A): kiitos paljon! oih, lukijoiden ideat ovat enemmän kuin tervetulleita, musta on kivaa kirjoittaa asioista, joista te haluatte lukea ja tietää enemmän :)

Anonyymi B): "Maybe she's born with it..." Kyllä, luonnonkiharat!