maanantai 3. lokakuuta 2011

Herbart vs. Vanttuut

Sieluni käy kamppailua kasvatusstieteen peruskurssin (huomiseen) tenttiin pänttäämisen ja lapasten kutomisen välillä. En nyt oikein osaa sanoa, että kumpi olisi tärkeämpää. Olis hyvin tärkeää pitää opinnoistaan huoli, mutta toisaalta mulla ei ole tällä hetkellä edes yhtä ainutta paria käsineitä. Toinen mun lempparilapasista meni viime viikon maanantaina hukkateille ja nahkahansikkaitakin on nyt Keminmaan viikonlopun jälkeen sekapari: toinen musta, toinen ruskea, molemmat oikean käden hanskoja.

Photobucket

Ja ihan ite maalailin sävelsin tuon runon, Shakespearin Williamin klassikon kehyksiin tosin.

Koitan vielä kerran raahautua tuonne muistiinpanojen luo, sitten antaudun mun vadelmanpunaisten vanttuiden pauloihin. Tosin mulla ei ole merkkilankaa peukkujen kohtia varten, joten joudun ihan kohta keskeyttämään senkin projektin. Ilmeisesti tuo Siljanderin Systemaattinen johdatus kasvatustieteeseen onkin mun kohtaloin...

Ei kommentteja: