maanantai 17. lokakuuta 2011

Lööbailla eli rötvätä eli laiskotella

Hehheh, tuo edellisen merkinnän päivä oli varmaan koko viikon tylsin ja kesyin. Oon ollu niin menossa tuon tiistain jälkeen, että ihmettelen, miten oon perässä pysyny! Nytkin elän täysillä sunnuntaita, vaikka on maanantai. Johtuuko siitä, että tie vei Apolloon ja tänään ei ollu luentoja tai harjoituksia?

Photobucket
Heräsin tommosen vierestä tänään! Barbamama oli hyvä unikaveri.

Mulla tuntuu olevan ihan tuhoton kiire joka päivä jonnekin: keskiviikkona ja lauantaina on aina teatteriharkat, torstaina salsa ja lisäksi koulu ja kaverit. Onneks en oo töissä, olisin jo nyt ihan loppuun palanut. Nytkin vähän kaduttaa tuo salsan harrastaminen, koska osa ryhmän pojista ei ole lainkaan kiinnostuneita: ei katsota silmiin, ei viedä, ei sanota mitään. Itse koitan katsoa silmiin, hymyillä ja sanoa ehkä pari sanaa, vaikka osa oppilaista ei edes puhu suomea. Onneksi siellä on muutama pelastus, esimerkkinä yksi senioripariskunta, jonka miesosapuoli on aina tervehtinyt reippaasti ja ollut hauska tanssipari!

Photobucket
Kuva otettu bussipysäkillä. Pientä vihjailua, että pyöräily on parempi vaihtoehto Koskilinjoille?
Nimim. Odotin bussia 56 minuuttia.

Asiaan: mulla tuntuu olevan välillä ihan liikaa hommaa. Kaipaan laiskottelupäiviä, mutta niitä ei ole ennen syyslomaa tiedossa. Ja loman jälkeen alkaakin mitä hirveämpi marraskuu... kauhulla odotan 7.11., jolloin koulua on klo 8.15-18.00. Huhvitunhuh. Tuostakin työhirviöstä on onneksi neljä tuntia teknistä työtä. Ei muuta kuin sunnuntaina aikaisin nukkumaan ja koulureppuun evästä, kyllä mä jaksan. Varsinkin kun mun luokkakaverit on ihan parhaita. :)

Eipä mulla muuta, hyvää sunnuntaita - anteeksi, maanantaita - kaikille!

Photobucket
Loppuun mun kuvistyö, jonka aiheena on satu. Kymmenen pistettä hänelle, joka arvaa,
mistä sadusta on kyse!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on joka tiistai (huomisesta alkaen) yliopistoa 8-18! Ääk. Tuntien väleissä on tietysti ihan mielipuolisia taukoja. Odotan jo innolla.

PS. mun captcha on 'rentut' :DDDD

Sanna kirjoitti...

Saanko illusia tiedustella, että mitä mahdat opiskella? Aivan mielettömiä päiviä, tsemppiä sullekin kovasti! :D

Anne kirjoitti...

Mä veikkaisin sitä satua minkä nimi on pikaisen googeloinnin perusteella suomeksi Haltijattaret, en vaan millään muista että oliko se mun satukirjoissa sillä nimellä :) Mut siis se missä oli haltijatar ja toiselta tytöltä tipahteli suusta timantteja kun se puhu ja toiselta sit taas käärmeitä ja sammakoita :D

Hitsi, pitäis kyllä ettiä kaikki lapsuuden satukirjat ja ottaa talteen tulevaisuutta varten :( Meillä oli sellanen jättikokonen kokoelma kai Andersenin ja Grimmin veljesten satuja ainakin+mun ehdoton lemppari, eli koko kirja täynnä Topeliuksen satuja :)

Ja piti vielä sano, että olisit kyllä ihana jos jaksaisit tehdä postauksen sun opiskeluista :)<3

Milla kirjoitti...

Voi Sanna, tiputtele sitten noita harrastuksia pois, jos tuntuu ettet jaksa. Mutta ainahan se on ihanaa, kun on kaikke uutta jännää (nimimerkillä opin taas tekeen uudenlaiset villasukat!)

Sama homma itellä noiden tuutorhommien kanssa. Ja järjestelyiden :D Miksi pitää aina ilmottaa ittensä vapaaehtoseks kaikkeen? Silti me oltas kokemusta köyhempiä, jos ei touhuttas kaikkea

Ja omigosh toi taulu on hieno! Ja mulle ei tuu yhtään mieleen mistä sadusta. Tulee vaan meduusat ja kreikan mytologia mieleen ;D Mut ei taida olla lasten satuja ne.

Oot rakas ja on ikävä <3

Sanna kirjoitti...

Anne: JA POKS tuli kymmenen pistettä, kyseessähän on Perraultin satu nimeltään haltijattaret! Kirjoitan mun opinnoista heti kun mulla on tarpeeksi aikaa ja kuvamateriaaliin oikeuksia (;

Milla: No nimenomaan sitä kokemusköyhyyttä mä en kestäisi!! On ihanaa, kun tietää, millasta on olla harrastelijateatterissa, on ihanaa osata tanssia salsaa ja on ihanaa käydä bileissä joka toinen päivä.

Kynnystä harrastusten lopettamiseen nostaa maksut: jättäisin sen salsan, mutta se maksoi muutaman kympin eikä rahoja saa takasin ilman lääkärintodistusta. :(

Maa tulla sinne pian, hang in there <3