perjantai 2. syyskuuta 2011

Whadap?


Here's what's up with me:

1. Toinen viikko yliopistoa takana. Tiiän paljon, mutten mitään. Vietän varmaan tämänkin illan rakkaan WebOodin ja lukkarin työstämisen parissa. Kasvatustieteen peruskurssikaan ei näin kolmen luennon jälkeen tunnu vielä menevän läpi ekalla yrittämällä... Koulussa on muuten ollu jännää ja meidän porukka on tosi kiva. Oon saanu maineen syöppönä, sillä syön yhtä paljon ku pojat. Ruoka on hyvää.

2. Varasin itelleni paikan salsakurssilta, joka alkaa 15. päivä, jihuu! Oon aivan innoissani, salsasin silloin taannoin Coventryssä kerran, nyt vois pistää taas slingbackit jalkaan ja antaa palaa. Tarkoituksena olis kuulemma käydä porukalla sitten vielä paikallisissa salsabileissä, oh yeah!!

3. Värjäsin tukan, mutta se ei mennytkään sitä "hiljattain vaalentaen" -linjaa kuten alun perin suunnittelin... vai onko mun hiukset teidän mielestä vaaleen ruskeat? :D



4. Mulla ei oo syyslomaa, joten en pääse Englantiin syksyllä, kuten olin ajatellu. Ajattelin et no okei, pääsiäisenä Itävaltaan, mutta sitten tuli tää käänne ihan äskettäin...

Mulla alkoi soimaan yks laulu päässä. Se on Cirque du Soleilin Alegria, ja oon tehny siihen itelleni koreon joskus pienenä ja kilpailin sillä showtanssikisoissa. En muista, että miten pärjäsin sillä, mutta sitä oli kiva tehdä. Tähän kappaleeseen liittyy myös tunnetta, sillä näin Cirque du Soleilin Alegria -ohjelman joskus telkkarissa ja olin ällikällä lyöty. Ja oon edelleenkin. Sillon pienenä jo haaveilin, että oi jos joskus pääsisin näkemään tuon omin silmin...


Aika ajoin mä tarkistan muutamia nettisivuja, mainittakoon nyt Brandi Carlile ja tämä sirkussivusto. Nyt huomasin, että Alegriaa esitetään pääsiäisen jälkeen 18.-22.4. arvatkaa missä?



Birminghamissa.




En nyt tiiä että minne menisin ja onko mulla sillonkaan lomaa. Vai lintsaanko reilusti. Oon haaveillu varmaan kymmenen vuotta, että näkisin Alegrian. Totta puhuen, kun katoin tuota videota niin mä itkin vuolaasti, kun se on niin kaunis. Mä varmaan kuolisin, jos näkisin sen livenä.

Mä en nyt tiiä... Tai tiiän, mutten tiiä että onko mulla rahaa ja pystynkö lintsaan, jos on tenttejä ja läsnäolopakkoa. Kohtalon käsiin, jos ei tulevana keväänä niin viimeistään sitten, kun oon rikas opettaja!

Ei kommentteja: