tiistai 6. marraskuuta 2012

Ongelmakuluttaja , joulun tulo ja jotain muutakin höpöä

Randomvuodatuksia a lá Sanna!

1. Ostin kesällä Skullcandyn nappikuulokkeet, jotka tuli tiensä päähän viime perjantaina. Vaihdoin takuukuittia vastaan rikkinäiset uusiin vastaaviin kuulokkeisiin, jotka todettiin rikkinäisiksi jo ensi kuuntelemalla. Vaihdoin tänään Sennheisereihin, toivotaan et kymppi lisää aiempien hintaan toisi kuulokkeillekin käyttöikää vähän enempi. Älkää siis ostako Skullcandyn nappikuulokkeita.

2. Koska kouluhommat antaa tällä hetkellä jonkin verran myöten, mulla on vapaa-aikaa. Tuntematon käsite, ainakin mulle on ollut viimeiset pari kuukautta. Mulla ei oo maanantaisen joogan lisäksi muita harrastuksia, joten menin kuvisluokan grafiikkapajaan tekemään monotypiatekniikalla isänpäiväkorttijutskia sekä tämän:

Photobucket

3. Oon purnannut täällä aiemminkin siitä, että mun pylly-reisi-sääri -kombolle ei löydy sopivia farkkuja. Tässä maailmassa on kuitenkin joku muu, jolla on täsmälleen sama vartalonmalli kuin mulla, sillä löysin ihanat sisäänajetut Leviksen farkut SecondTop -kirppikseltä 15 eurolla, jiihuu! Nyt vain tarttis muokata suorista lahkeista pillit. Onnistuuko semmonen edes? Jos ei, niin saa nuo olla tollasetkin. Ei kukaan mihinkään sääriin kiinnitä huomiota, kun ne istuu pyllystä niin hyvin............. ;D

4. Ostin jouluvalot samalla reissulla kun vaihdoin kuulokkeet ja ripustin ne heti kotiin päästyäni. Oon visualisoinu jouluvaloja jo jonkin aikaa päässäni ja Citymarketin, Prisman ja Clas Ohlsonin jälkeen löysin nuo Anttilasta. Eikö oo nätit? :3

Photobucket

Jos olisin ripustanu noi ekana adventtina, olisin ehtinyt nauttia noista valoista hurjat kaksi viikkoa. Nyt mulla on aikaa ihailla niitä yli kuukausi! Ja on täällä saamarin pimeääkin. Valoja siis! 

Joulukalenteria en kehdannu ostaa, mutta aion ehdottomasti semmosen hommata. Pari vuotta on jääny välistä jo. Viime jouluun en ehtiny valmistautua, kun mulla ei ollut minkäänlaisia joulukoristeita täällä eikä joulukalenteria kohottamassa jännitystä. Nyt aloitan ajoissa, hähhäää. Pianotunneillakin fiilistellään jo joululaulujen parissa. Osaan muuten soittaa nyt Nisse-polkan. Huikeeta.



2 kommenttia:

pienielina kirjoitti...

Oi, pitää varmaan varastaa idea jouluvalojen ripustuksesta :) Aivan valloittavat!

Sanna kirjoitti...

Kiitos, anna mennä ja ripusta sinäkin näin jos siltä tuntuu! :D