keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Challenge accepted!

Miia haastoi mut tähän The 30 Day Photo Challengeen. Haastan messiin Mymmeven, Millan ja Siljan (;

Här kommer den första:

Day 01 - A picture of yourself with ten facts


1. Kuvassa mulla on mun uudet silmälasit, jotka sain jo puoli kuukautta sitten! 

2. Mun suu on kipeä, koska oikeaan alaleukaan yrittää ilmeisesti kasvaa viisaudenhammas. Se on ollut ajoittain kipeä jo muutaman kuukauden ajan... pitäiskö mennä hammashoitolaan saamaan tälle tuomio? 

3. Odotan huomista, koska meidän ainejärjestön ekat sitsit koskaan on huomenna, ja minäkin oon menossa sinne!

4. Perjantaita taas odotan kauhulla: sitsien jälkeen mun pitäis herätä kouluun kasiks esittelemään luokalleni Pohjois-Amerikan alkuperäisväestön musiikkia Essin kans. Saatan pyytää, et intiaanirummut olis hyvin hiljaisia tuona aamuna...

5. Perjantaista tulee kuitenkin ihan mahtis päivä, kun Jake tulee pitkästä aikaa tänne ♥

6. Mun pikkusisko saa tänään koiranpennun. Ai että haluanko mennä heti kattoon sitä NO JOO. Onneks pääsen sunnuntaina. :3

7. Mun hyllyllä odottelee ylisöpö pinkki Hello Kitty -suklaakalenteri.

8. Mun mielestä Breakin Dawn 2 oli viihdyttävä. Vissiin mulla on sit huono leffamaku kun arvostelut niin normikatsojilta kun kriitikoilta on ollu päinvastaisia! :D

9. Meen joululomaksi taas kassatätiduuniin.

10. Oon ostanut tähän mennessä kaksi joululahjaa ja joulukortit, vielä pitäis muutama lahja etsiä ja kirjoittaa + lähettää kortit. Sitten saan alkaa rauhassa töihin ja joulun viettoon.

Että näin, ei muuta ko kuvia ettimään kovolta siis!

P.S. Hiuspostaukseen on tullu rutkasti lissää kuvia, kohta pärähtää sekin ilimoille!


Ei kommentteja: