lauantai 27. lokakuuta 2012

Rillit sanoi rikspoksraks

Mua uskollisesti viitisen vuotta palvelleet Sandin kehykset päättivät mennä eilen peruuttamattomasti rikki lasien puhdistuksen yhteydessä. Saamare. Onneks on ihmisellä sentään piilarit, oon nimittäin auttamattoman sokea ilman mitään apuja (linssien vahvuus -4,75 molemmissa silmissä).


Mua harmittaa noiden lasien loppu. Kehysten väri on täsmälleen sama kuin mun silmissä ja malli oli just eikä melkeen sopiva. Sitten kun noi oli mun ainoat lasit... mulla ei oo nyt ku piilarit, eikä mun silmät kestä kauheen hyvin niitä. Ei ainakaan 24/7. Onneks hellu vähän teippas noita laseja, et saan päivän ekat ja viimeiset 5 minuuttia olla ilman piilareita. Laseja pääsen hommaamaan vasta noin viikon päästä, kun lukkarin mukaan mulla on TAAS semmosia päiviä, jotka päättyy kello 18:00, parhaimmillaan jopa 20:00. Katotaan kuinka tomaatteina meikäläisen silmät on ens viikon jälkeen.

Toisaalta oon innoissani, tuleepahan taas uutta ilmettä munkin kasvoille! Oon miettiny mustia kehyksiä, Jake ehdotti jotain tosi räväkkää. Olis kiva hommata Specsaversilta kahdet kehykset yksien hinnalla, mut linssit siellä tuskin on mitään maailman parhaimpia. Haluan panostaa yksiin helkkarin hyviin ja hyvännäkösiin rilleihin, dat's dat

Onneks Essi lähtee mukaan metsästykseen. Se hommas Alpollekin niin hienot pokat et pyysin sitä heti silmälasiassariksi :D Pitäkää sormia ristissä et löytyis jotain superduperia ja jos tulee mieleen ehdotuksia väreihin ja malleihin liittyen niin tänne vain!

1 kommentti:

Mirva kirjoitti...

Turkoooosit!