perjantai 5. lokakuuta 2012

Luovuus - tervetuloa

Tervetullut on ollut syksy kaikkine väreineen ja tuoksuineen, sateineenkin joskus. Huokailen ja haahuilen, kun vaahterat hehkuu nelivärisinä sinistä taivasta vasten. Halusin tuoda kaikki ne värit tänne kotiinkin, tässä tuloksia:

Photobucket

Photobucket
Lehdet syksyllä - maailman kaunein asia. Toin niitä pussikaupalla kotiin, kuivasin suurimman osan ja loput laitoin ympäriinsä koristamaan mun huonetta kaikessa luonnollisessa komeudessaan. Ihania, eikö? Miinuksena mainittakoon seuraavana aamuna lipastolla selällään maanneet kirvat, mutta ne sai siivottua pois.

Photobucket
Joku saa huomenna paketin...!


Photobucket
Koulussa alkoi koulugrafiikka. Se on ollut terapiaa, kun on saanut käsitellä ajatuksia ja tunteita jollain luovalla tavalla. Mä niin valitsen kuviksen sivuaineeks...

Näin Anriikan luona syksyn lehdistä tehdyn ihanan askartelun, tässä gif mun vastaavasta tuotoksesta:


Tarvitset siis
- Lasipurkin
- Decoupage-lakkaa ja tasapäisen siveltimen (Sinooperista, yhteensä n. 10 €)
- Lehtiä, joita on kuivattu tai sitten ei. Kuivatut ja hyvin litistyneet on helppo saada lasiin kiinni

Ensin sivelet ohuen kerroksen lakkaa lasin pintaan. Sitten laita lakan päälle lehti ja anna sen kuivua siihen kiinni ennen seuraavan lakkakerroksen laittamista. Kun purkki on mielestäsi tarpeeksi koristeltu, lakkaa purkki vielä kerran tai kaksi ihan kauttaaltaan. Kun teos on kuivunut, laita sisälle tuikut palamaan ja nauti ihanasta väriloistosta!

Multa toivottiin tukka-aiheista postausta. Teen sen mielelläni kunhan kerkeän, nyt tää lokakuu on vaan täynnä deadlineja kouluhommien suhteen. Koulupäivätkin on vaihtelevia: eilen oli kymmenen tuntia luentoja ja harjoituksia, minkä jälkeen kirjoitin vielä noin kaks tuntia luentopäiväkirjaa. Oisko viikonlopun paikka? On. Ihanaa viikonloppua kaikille ♥

5 kommenttia:

No Karoliina minä olen! kirjoitti...

Sanon vain että päivitä useammin! :) Tulee hyvä mieli.

Anonyymi kirjoitti...

APUA EN KESTÄ <3
Meen HETI ostamaan/keräämään tarvikkeet!

P.S. Ota noi sanavarmistukset pois päältä, ne on kamalia. Mä en millään meinaa saada tätä kommenttia läpi.

Sanna kirjoitti...

Karoliina: Ihanaa jos mun bloggaus ilahduttaa jotakuta! Välillä on inspannu tosi huonosti, mutta koitamma tästä jatkaa :)

Mimi: Mä jotenkin arvasin, että hullaannut näistä! Mut eikö ole aivan upeita?? Kun itsekin Anriikan teoksen näin, en malttanut silmiä siitä irroittaa. Ja kyllä, sanavarmistukset on aivan kamalia, mä otan ne pois. Nyt ois aikaakin sille, toivottavasti onnistun...!

Anonyymi kirjoitti...

vitsi ku tykkään sun blogista. aina en piipahtele täällä aktiivisesti. toisinaan pysyn tovin poissa, ja lueskelen sitten useamman postauksen kerralla.

:-) tsemppistä syksyyn!

Sanna kirjoitti...

aww, kiitos sinä!!! :))))