maanantai 6. helmikuuta 2012

@theoffice

Ulkona pakkanen on rauhoittunnut ainakin hetkellisesti, mutta mun kämpillä on edelleen kylmä. Siksi mun elämä on rajoittunut lähinnä sängyn läheisyyteen, sillä kahden täkin, päiväpeiton, villasukkien ja kuumavesipullon kanssa elämä on jokseenkin siedettävää. Kupillinen kuumaa silloin tällöin on jo itsestäänselvyys. Hunaja loppuu, mitähän hittoa mä laitan mun raakakaakaoon kohta? Vai uskaltaudunko kauppaan? Tuonne ulos, julumaan ja kylymään maailmaan?

Photobucket

Taisin jättää kertomatta aiemmin, että onnisutin ekaa kertaa lukitsemaan itseni asunnon ulkopuolelle lauantaina? Joo, menin pyykkituvalle kellariin ja jätin avaimet vahingossa sisälle. Kun tulin takaisin, kolkutin oveen, kun kämppis oli kotona. Tai sen olis pitäny. Se oli siellä, kun lähdin sieltä. Nyt siellä ei ollu ketään.

Ja mitä mulla oli päällä? Perusvarustus: flanellipyjama, Benettonin oranssi kylpytakki, villasukat ja ballerinat, kädessä muovikassi.

En viittiny mennä kolkuttamaan naapuriin moisessa pulsuoutfitissä, joten tyydyin kävelemään käytävää edestakaisin. Päässä risteili muun muassa seuraavaa: "Minna oottaa Facessa, että millon tuun. Essi kuitenki soittaa mulle, enkä voi vastata. Anriikka tulee ehkä kahen tunnin sisällä, mutten voi soittaa sille et tois vaatteita."

Menin istumaan pyykkituvalle ja katselin pyörivää valkopyykkiä vartin verran. Sitten lähdin kävelemään portaita ylös. Sitten kuulin kämppiksen äänen ja menin juoksin sen luo ykköskerrokseen ja huohotin "KAAAATJAAAA I NEED YOUR KEEEEEEEYYY!!!" End of story.

P.S. pitkät viikonloput on ihan jees, mutta mua hajottaa. Huomenna taas yliopistolle kuitenkin yhden hurjan seminaarin ajaksi. Hyvä syy siis laittaa itsensä ihmisen näköiseksi ton pyjama-asun sijaan.

P.P.S. otsikko siksi, kun kirjottelin elämäni ekan virallisen CV:n tässä koneella. Kesätyöhaku päällänsä.

P.P.P.S. Nopsajalka on kovvaa kammaa!!

6 kommenttia:

ritu kirjoitti...

onneks ei kauheen kauaa tarvinnu ootella sisälle pääsyä! mä kauhulla odotan sitä hetkeä, kun meen yöpuvussa heittään roskat ja unohdankin avaimet sisälle... :D

Sanna kirjoitti...

Ritu: Voi kuule, mäkin aina mietin et millonkohan tä tapahtuu mulle... pidän sulle peukkuja, että jos sulle näin joskus käy, ulkona ei olis -30 astetta! :D

Anne kirjoitti...

Samaa kohtaloa odotellessa :D Yleensä tulee niin selkärangasta se avaimien mukaan nappaaminen, ja nyt kun asuu kotona vielä niin ainakin puhelin on mukana. Mut entäs sitten kun pidän mun poikamiestyttö-boksia pystyssä ja ryömin tuhannen kännissä yöllä kotiin... Niin. Ei auta muuta ku ripotella vara-avaimia ympäri kaupunkia :P

Anonyymi kirjoitti...

varmaan ei ollu kovin hemaisevaa seisoskella ulkona :) sisällä on varmaan kivempaa olla

Anonyymi kirjoitti...

mitä sää kuvittelet että mää ihmettelisin enää yhtään mitään mihin sää häviät facesta :D:DD aina jää jutut kesen!D::

Sanna kirjoitti...

höhöö, nytpä tiiät että mulla saattaa olla joskus jokin hätä >:D