tiistai 14. helmikuuta 2012

"Lyckan är: sill och dill."

Jahas, viimeks keskiviikkona oli luentoja, eli oon tässä viikon ollut omillani. Tarkoitus oli lukea maantietoa tehokkaasti, mutta luin maantietoa vain epätehokkaat viisi sivua. Sen sijaan mulla on puhdas jääkaappi, hella, mikro, vessa ja huone, puhtaat petivaatteet, tyhjä pyykkikori ja kesätyöpaikka hommattuna. Kai nämä kaikki kompensoi???

 Lisäksi on tapahtunut historiallinen käänne: mä olen oppinut kokkaamaan! Kun koulua ei oo hirveästi ollut, niin oon kokkaillut kotosalla. Mun wokkitaidot sen kun paranee, sitä todistavat täällä viikonloppuvierailulla käynyt Silja ja Essi. Anriikka taas voi vannoa, että meikäläinen osaa tehdä focacciaa. Ja ite voin kehua, että osaan tehä pirun hyviä täytettyjä paprikoita. Eikä mulla ollu ees ohjetta. (Tässä vaiheessa saa antaa aplodit ja suudella maata mun jalkojen alla.)


Onni on:
- Kun oppii tekemään hyvää ruokaa, etenkin noita täytettyjä paprikoita
- Liput Sami Hedbergin tämäniltaiselle keikalle
- Napit: niiden värilajitelmien ihailu, niiden hypistely ja kaikkein kauneimpien ostaminen kännykkäkoteloa varten.

1 kommentti:

Anne kirjoitti...

Et haluis tulla mun varjokokiks torstaina? :D Luottamus omiin taitoihin karkuteillä ja noi sun paprikat ja leipä näyttää IHANILTA<3