maanantai 16. tammikuuta 2012

Seinään - pahki

Tämä oli täysin mun oma valintani. Halusin ottaa aikaa. Halusin keskittyä. Nyt en tiedä, oliko se viisas päätös.










Havahduin tähän ihan hetki sitten. Ensimmäistä kertaa kuuteentoista vuoteen.















Mulla ei oo harrastusta.


Mulla on ilmeisesti aina ollut jokin velvoite jonnekin tekemään jotakin vähintään kerran viikossa 16 vuoden ajan, sillä en osaa nyt olla paikoillani ollenkaan. Päätin olla hakematta R.U.R. -näytelmään, jotta mulla olis aikaa lentää uukoohon huhtikuussa. Ja että ehtisin tehdä koulujutut kunnolla. Hienossa jamassa ollaan: oon eilen kattonu yhteensä yhdeksän jaksoa Ally McBealia ja tänään katsoin yhden. Ja huomasin olevani ikään kuin ähkyssä.



Ilmoitin harrastuksettomuushavainnostanin myös Faebookissa, mihin Jukka ystävällisesti vastasi tällä kuvalla.

Mitäs hittoa sitä tänään tehtäisiin? Tai oikeastaan koko keväällä?

3 kommenttia:

Ellu kirjoitti...

Mä tiedän sulle harrastuksen! Voit alkaa reissailee Oulu-Vaasa väliä! :D

Anne kirjoitti...

Jos keksit jotain kivaa niin kerro mullekin :D Hakusessa hauska, ei-vakava, mutta kuitenkin tarpeeks haastava liikunnallinen juttu. Jos ees kerran elämässä pääsis rantakuntoon...

Sanna kirjoitti...

Annelle suosittelen kahvakuulailua: hemmetin tehokasta, kokonaisvaltaista ja koukuttavaa!! Ite oon kokeillu kahdesti, nyt tää rantakuntoon pääseminen on jääny ihan mentaaliselle tasolle vaan....