sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Noor ja ilus

Ansku näytti mulle yhden kuvan, joka otettiin neljä vuotta sitten. Sitten näin semmosia ekoja galleriakuvia. Tiukkaa settiä.

Photobucket
Tää on varmaan mun ihka ensimmäinen galtsukuva. Sanna vuosimallia 2004 tahi 2005.

Photobucket
I likes this one! :3

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jos olit tarkka niin huomasit, että edelliset kolme kuvaa otettiin samalla kuvaussessiokerralla. Kato uudelleen.

Photobucket
Olin kerran Ellun kans rannalla.

Photobucket
Arvatkaa ketkä!

Photobucket

Photobucket
Anriikka sanoi, että mulla pitäis olla tommoset hiukset. Alan ehkä kallistua sen kannalle...

5 kommenttia:

NooranElämää kirjoitti...

awww, oot ihan joku shakira tossa vikassa kuvassa :D

(ps. oon miettiny sitä idolihaastetta aina säännöllisin väliajoin, mutta kun en vaan keksi mistä kirjottaisin :<)

Sanna kirjoitti...

Hehee, Shakirahan on toinen nimeni........ ;oooo

Ja ihan rauhassa idolihaastehen kanssa! Älä ota sitä vakavasti, se voi olla maailman suuri fanitus tai sitten joku ihan pikkujuttu vain :)

Mimi kirjoitti...

Oletpa sä KAUNIS!
Anriikkako susta noin hienoja kuvia on ottanut?

Sanna kirjoitti...

Huh, kiitos, Mimi! Juu, Anriikkahan se on ottanu suurimman osan noista. Tulikin mieleen, että unohdin lisätä copyrightit...

Anonyymi kirjoitti...

sun kuparinvärinen tukka on tosi söpö :)

mut niin on myös toi viimeisimmän kuvan vaalea kiharaunelmapehko :)