perjantai 22. heinäkuuta 2011

Freedom withing a couple of days

Hey-fucking-ho. Vielä tänään ja huomenna iltavuorot, sitten enemmän kuin ansaitut kolme vapaapäivää. Voin kertoa, että mua meinaa toisinaan vitutella, mutta toivotaan että ehtisin palautua noiden vapaiden aikana. Sitten ois vuorossa kasin putki. Heads will roll! >:D

Töitä on vielä tonne 14. elokuuta saakka, sitten alkaa mun ruhtinaallinen yhden viikon kesäloma, josta suurimman osan vietän muuttaessa (toivottavasti). Jos kaikki menee mallilleen, pääsen Hesaan viikonlopuks yhtä poikaa miittaamaan... (;

Maanantaina pitää herätä kellonsoittoon ja alkaa heti PSOASin kuumalinjalle soitteleen, josko net löytäis mulle kivan peruutuspaikkakämpän. Oon valmis vastaanottamaan solun, joten eiköhän ne jotain löydä. Yksiökin olis aika nannaa, mutta en tiedä et oisko solu sittenkin mulle parempi vaihtoehto: vuokra ois huokeampi ja olis samalla sitten joku ihminen, jolle saan sanoa "Huomenta" ja "Hyvää yötä". Ei tarttis yksin puhua tai tervehtiä jotain randomeja esineitä.

Mä haluan jo muuttaa! Haluan mennä alottamaan sen elämän, jota oon ootellu jo pitkään. Toivottavasti se odottaa mua siellä, muuten petyn, koska en tiedä mistä muualta sen voisin löytää.

Ai niin, oon vallan unohtanut seuraavan: Sinä ihana lukija, joka suosittelit mulle Sabine Kueglerin Viidakkolasta luettavaksi, mitä suurin kiitos sinulle! Luin sen kirjan melkein yhtä soittoa ja tunsin itteni jotenkin terveemmäksi ja onnellisemmaksi. Vietin töissäkin aikaa mielessäni niissä Indonesian viidakoissa. Suosittelen ehdottomasti kaikille luettavaksi. Plussaa siitä, että tässä aikuisille suunnatussa kirjassa on kuvia! :D

Oon lukenut myös ekan Potterin ja sen Tuhman tytön. Potter oli ihan surkea, liian lapsellinen. Piti alkaa niitäkin lukemaan, kun näin sen viimosen leffan (josta tykkäsin mielettömästi). Hyppään suoraan neloseen, mun lemppariin. Sitä ennen vuorossa on Khaled Hosseinin Leijapoika.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi taas! Pääsinpä vihdoin takaisin lukemaan lempiblogejani pikku Suomi-kierroksen jälkeen t. se joka suositteli Kuegleria. Oon lukenu niitä jatko-osiaki nyt ja sitten siirryin Waris Dirien kirjoihin, suosittelen ehdottomasti! Yet another mielenkiintonen ihmiskohtalo! Kerro ihmeessä jos luet, että mitä tykkäsit ja kiva että Kuegler uppos. Jatko-osatki on ihan ok mut suosittelen ennemmin noita Dirien kirjoja! :)

Kommentti tulee kyllä anonyyminä ku en postaa omalta koneelta ja tommoset guugle-salasanat jää mieleen ._.

Sanna kirjoitti...

Kiitos, luotan sun kirjamakuun. Eikä haittaa vaikka kommenttia tulee anonyyminä, kunhan se perille saakka vain tulee, piristää mua :)