perjantai 10. kesäkuuta 2011

Karskit merinaiset soutavat joella

Tulin töistä kotiin ajaen semmosta rapiaa kahtakymppiä ylinopeutta ja juoksin laittamaan bikinit päälle, jotta saisin edes joskus naatiskella vähän auringosta. Ellukin oli kaipaillut ja soitettuani sille me päätettiin saarireissusta, joka tehdään vuosittain. Sankkukin oli kuulemma tulossa, joten mä hoputin porukoita kiireen vilkkaa valmistautumaan, sillä mä kuskasin ne ennen souturetkeä kaupunkiin terassille.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Joo ja mentiin uimaan jokeen! Ei ollu edes kylmää vettä, se on tommosta yleensä vasta heinäkuussa... :o

Photobucket

Mehään otettiin kotimatkalla videota tällä kertaa. Settihän oli ihan loistavaa, kuten meillä aina, mutta jutut menee semmosta tahtia, ettei ulkopuolinen pysy mukana. Eikä se teitä naurattais. Ja mä olin bikinit päällä, mikä ei oo kivaa katottavaa!

Huomenna tosiaikaiseen aamuvuoroon, jonka jälkeen teen kiihdytysajon kotiin ja bikinispurtin. Älkää soittako poliiseja tekeen tehovalvontaa, mä tartten auringonottoa. Lääkäriki määräis.

3 kommenttia:

Milla kirjoitti...

SANNA!

I'll be there ja Jussi kanssa. Pääsen viideltä joten täältä mä tuuuuuun! <3

Anonyymi kirjoitti...

haha tuo makkarakuva!:D:D

Sanna kirjoitti...

makkarat on hienoja olentoja