sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Uusi ulkoasu!

Tämä aamu alkoi valokuvaamalla; tarkoituksena oli saada omakuva, joka vaaditaan valokuvauksen kurssin suorituksiin. Halusin valkoisen taustan, juuri oikeanlaisen valon ja tunnelman sekä jotain twistiä. Otin miljoona, miljoona kuvaa ja mulla alkoi mennä hermot. Menin peiton alle mököttämään sohvalle. Kuva näytti kutakuinkin tältä:


...mistä ajatus kiharoiden kuvaamisesta lähti.

Mun tukka määrittelee mua aika paljon; suoristetuin hiuksin koen, että mun koko persoona muuttuu. Mun omakuvaani riittää siis pelkät kiharat. Sain aikaan bannerissa näkyvän kuvan ja kameran näytöltä sitä ekaa kertaa katsoessani ajattelin, että

tänään, tänään vaihdetaan blogin ulkoasu.




Tätä inspistä on odotettu muuten pari vuotta. Vihdoinkin se tapahtui. Olen itse oikein tyytyväinen, mutta aina vois viilata... aivan sama. Itse tykkään todella paljon, tää on tämänhetkisen minän näköinen. Mitä tykkäättä? :)

Ei kommentteja: