keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Mirror, mirror on the wall

Aurinko paistaa kivasti mun huoneeseen ja levylautasella soi 80-luvun discomusiikkia. Tässä koulupäivän alkua odotellessa voisin vastata haasteeseen, johon Mimi haastoi minut taannoin. Minä laitan tämän eteenpäin Millalle!


Kirjoita itsestäsi 8 asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/ luonne/ taito, mikä vain. Nyt on lupa kehua itseään! Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.


1. Pidän itseäni musikaalisena. Osaan laulaa hyvin ja pianoakin olen oppinut soittamaan hyvin nopeasti. 


2. Mulla on hienot hiukset. Ne on varmaan kaikkein paras asia mun ulkonäössäni, ilman niitä olisin jotain aivan muuta! 


3. Olen kovin energinen!


4. Olen kova tekemään töitä, jos sikseen tulee. Jos haluan jotain oikein kovasti, vuodatan hikeä, verta ja kyyneleitä päästäkseni tavoitteeseeni, en mä muuten olisi yliopistossa.


(Tässä vaiheessa mun pitää jo kaivaa. En minä osaa kehua näin paljon itteäni :D )


5. Mulla on hyvä musiikkimaku. Siitä ei kiistellä. 


6.  Mun epätäydelllinen vartalo on täydellinen. Vaikka se on vähän pyöreä, se on mulle hemmetin hyvä ja sopiva, koska se on terve.


7. En jätä asioita venymään. Oon etenkin nyt yliopistoaikoina oppinut aikatauluttamaan tekemisiäni aika tehokkaastikin, joten saan asiat tehtyä suit sait, jos ei pahemmin ahdista.


8. Hymyni on söpö ja tarttuva.

Ei kommentteja: