torstai 24. huhtikuuta 2014

Kohta kandi

Tänään klo 16:15 alkaa kandiseminaari ja mun pitäis esitellä tuotokseni. Homma on vielä viilausta vaille valmis ja mua jännittää ja ahdistaa mennä esittelemään keskeneräistä teosta. Pääpointit löytyy kuitenkin, ainakin mun mielestäni. Saa nähdä, mitä mieltä opponentit on...

 photo kantiressi_zps25da8e46.jpg

Heräsin aamulla jo 7:45 (että ehtii kattoo Muumit, hihi) ja nyt pyörin kämpillä laittautuneena ja ressaantuneena. Pitäis mennä tekeen vielä niitä viime viilauksia ja kerrata powerpointin diat, etten takeltele sanoissani. Oon varustautunu taktisesti, nimittäin tuolla huivilla: kun mua jännittää, mun rintakehä menee punaisen ja valkoisen laikukkaaksi. En halua näyttää siltä, että naamani alla hohkaa pakanamaan kartta, joten oon jo lukioikäisestä asti peittänyt itteäni huiveilla. Naama saattaa helottaa, jos on kovin lämmin. Ja suu kuivua. Mut ainakin mä näytän suht pätevältä...? 

 photo kanti_zpse8a9217f.jpg

Tuntuu hullulta, et fuksivuoden keväällä meinasin lamaantua kun tajusin, et jonain päivänä pitää tehdä "tiedettä" ja "tutkia". Nyt tuntuu, et oon tehny noista molempia ilman noita lainausmerkkejä ja jopa tykännyt siitä. Mikä muhun meni? :D No ehkä löysin sen oikean aiheen, joka kiinnostaa. Siitä hyvästä oon saanu myös lempinimiä ja kuittailuja mut niille voipi nauraa. Heitin kuitenkin ite sen ensimmäisen kiven. :D

 photo kantintut_zps4b10d80d.jpg

Nyt sormet ja varpaat ristiin ja peukut pystyyn et ei tarttis enää tehdä hirveesti töitä tän eteen, haluan jo ajatella ens viikkoa ja VAPPUA TURUSSA!!

2 kommenttia:

Nanu kirjoitti...

hihi ;) oot kyllä pätevän näkönen neitokainen!

t.Arvaatko kuka perusti oman bloginsa? ;D

Sanna kirjoitti...

haaaaaa!!!!