maanantai 24. maaliskuuta 2014

Kurnau

Tänään oon kouluhommien lisäksi laiskotellut. Olo on vähän kipeä, joten katsoin parhaaksi vain jäädä kotiin. Venyttelin myös aamulla yhdeksään, mistä tuli syyllinen olo, kun olin ajatellut palaavani arkeen reippaasti heräämällä kahdeksalta. Noh, nyt olen vain ja ainoastaan tyytyväinen aamufiilistelyihin (lue: ihan vaan nukkumiseen).

Jääkaapin tyhjyys ajoi mut kuitenkin pakottavalle kauppareissulle, jonka aikana poikkesin myös hakemaan apteekista helpotusta mun flunssaoireisiini. Kotona pistin Finrexinit tulille ja join sen kupposesta tällaisten kavereiden kera:

 photo kiddoja1_zpsff79eac3.jpg
Kuvat otin viime viikolla, kun mulla oli aamuteellä seurana yks muru, siksi kaks kuppia.

Reilu viikko sitten vierailin Millan luona ja se antoi mulle lahjaksi itse Cernit-massasta muovailemiaan teekissoja - maailman tarpeellisimmat välineet tällaiselle söpöyden rakastajalle. AWWW! ♥ Noiden tarkoituksena on, että teepussin voi kiepauttaa kisun kaulaan roikkumaan. Itse en teepusseja harrasta, mutta en enää suostu juomaan ainuttakaan kupillista teetä ilman mun teekissoja (joiden nimiksi muuten tuli Blondi ja Nero).

 photo kiddoja3_zpse5fca8be.jpg
Kattokaa nyt sen naappelia! :3 Tämä tässä on Nero, eiks näytäkin ihan Nerolta?

 photo kiddoja4_zps6cad6f56.jpg

 photo kiddoja2_zpsfa9b5e8c.jpg
"Mie tipun!"

Miu. Tää kurkkukipu-nuha-vatsatauti alkoi eilen ja alan kypsyä tähän aika pahasti jo nyt. Toivottavasti huomenna jaksan lähteä yliopistolle asti, tuun muuten mökkihöperöksi!!

Nii ja kiitos Milla kisuista ♥

Ei kommentteja: