maanantai 8. elokuuta 2011

Sing sweet nightingale

Menin tänään kuuraamaan mun tulevaa huonetta. Menin kämpään sisälle, eikä siellä ollu ketään. En osannut aloittaa siivoamista ilman Anriikkaa, joten tein tätä:

Photobucket

Photobucket

Sitten Ansku tuli ja alettiin kuuraamaan mun huonetta. Laulettiin Disneyn rinsessalauluja ja puunattiin joka nurkka. Pesin myös mun kaapissa olevia muovilokeroita. Niihin oli pinttyny jotain mustaa kakkaa, eikä se meinannu lähtä tahdonvoimallakaan. Ansku sanoi, että tarvitaan kloriittia. Sitä löytyi. Otin Cillit Bangin ja BANG lika oli poissa. Mulle kävi niin ku siinä mainoksessa. Halusin vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Sitten tuli kämppäkaverit ja hyvä etten luutunnu niitäki. Kävi muuten ilmi, ettei se toinenkaan puhu suomea. Hallelujaa, ei haittaa!

Photobucket

Nyt kun näin ne kämppikset ja ne rumat huonekalut oli viety pois ja sain pestyä mun huoneen niin en todellakaan enää jaksa oottaa. Viikko vielä, sitten liikkuu!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Näyttää kyl siistiltä! Paljon vuokra tuolla solussa? Aioks asuu kauanki aikaa noin vai ettiä omaa asuntoa ajan kanssa?:)

Sanna kirjoitti...

Vuokran hintaa en sano suoraan mut se on H A L P A ja sijainti hyvä. Näilä näkymin asun tuossa enkä edes etsi muuta kämppää. Jos olot käy sietämättömiksi niin sitten lähtee yksiöhakemus kyllä menemään. Toivoisin ainakin, ettei tarttis heti pois muuttaa!